Váš košík je prázdný

Infolinka +420 723 767 434 (po-pá, 8-16)      Prodejna

banner1
Akční nabídka

Vybrat podle výrobce





Nepodařilo se mi dokončit objednavku. Co s tím?

PDF Tisk Email
Napsal uživatel Alena Březovjáková   
Středa, 06 Srpen 2008 20:28

V případě jakýchkoliv technických problémů nás, prosím kontaktujte emailem nebo telefonicky. Chyba může být způsobena serverem (eShopu), nebo používáním nestandardního prohlížeče, či nastavením prohlížeče. Rádi vaši objednavku vyřídíme a pokusíme se problém odstranit. Předem děkujeme za vaše upozornění na chybu.

Doporučujeme Vám požívat nejběžnější prohlížeče jako jsou:

Opera - oficiální stránky - Download
Firefox - oficiální stránky - Download
Internet Explorer - oficiální stránky - Download

Ve vašem zájmu, zejména z důvodů bezpečnosti, udržujte váš prohlížeč v aktualizovaném stavu!!!

Aktualizováno Neděle, 29 Červenec 2012 10:35
 

Komentáře  

 
0 #2 EmailPetr Brinček 2013-02-22 06:33
Dobrý den,
tento problém jsme již zaevidovali u několika nakupujíchc, bohužel situaci se nám nepodařilo nasimulovat. Velmi pravděpodobně se jedná o nějaké chybné nastavení prohlížeče.
Nejlépe uděláte, pokud nám zašlete email. Pokud nám do něho napíšete konfiguraci vašeho prohlížeče, budeme jedině rádi.
Citovat
 
 
0 #1 paníYvona Pobořilová 2012-01-01 18:46
Dobrý den,
mám zájem objednat si u Vás zboží, ale nedaří se mi dokončit objednávku z důvodu, že po vyplnění registrace se mi vždy vrátí požadavek na opětovné vyplnění, přičemž všechny kolonky mám vyplněné správně.
S pozdravem Pobořilová
Citovat
 

Přidat komentář


Bezpečnostní kód
Obnovit