Váš košík je prázdný

Infolinka +420 723 767 434 (po-pá, 8-16)      Prodejna

banner1
Akční nabídka

Vybrat podle výrobce





Reklamace zboží

PDF Tisk Email
Pondělí, 11 Srpen 2008 02:10

Vyskytl se u zboží, které jste u nás zakoupili problém?

Zboží vám rádi vyměníme případně vyreklamujeme. Stačí nám vyplnit formulář - Reklamace zboží a odeslat ho na naši adresu.

Jak postupovat při reklamaci:
1) Kontaktujte nás emailem, kde nám sdělte co chcete reklamovat. Obratem vám sdělíme kam výrobek poslat.
2) Vyplňte reklamační protokol a společně s kompletním zbožím a kopií faktury odešlete na naší nebo sdělenou adresu.
3) Do 30 dnů vám zboží opravíme, vyměníme nebo vrátíme peníze. Reklamace většinou probíhá rychleji - do 14 dnů.
4) Zboží odešleme na dresu, která byla napsaná v reklamačním protokolu.

Zkontrolujte prosím, zda-li jste zboží zakoupili u nás !!!

Jako majitel obchodu Quillcz.cz bych chtěl podotknout, že se snažíme prodávat zboží s minimálním procentem reklamací, jelikož reklamace nepřináší komplikace pouze vám, ale i nám vč. finanční stráty s tím spojené. Vybíráme tedy značky, které jsou léty prověřené a spolehlivé.

Aktualizováno Pondělí, 14 Únor 2011 16:09
 

Přidat komentář


Bezpečnostní kód
Obnovit