Váš košík je prázdný

Infolinka +420 723 767 434 (po-pá, 8-16)      Prodejna

banner1
Akční nabídka

Vybrat podle výrobce





Vytvořil(a) jsem objednávku, ale nepřišlo žádné potvrzení

PDF Tisk Email
Napsal uživatel Alena Březovjáková   
Středa, 06 Srpen 2008 22:27

Automaticky vám po odeslání objednávky přijde email s rekapitulací objednávky. Pokud se toto stane, objednávku s největší pravděpodobnosti máme v systému a náš administrátor ji vidí.

Důvody proč nepřišlo potvrzení objednávky můžou být tři:

1) Potvrzování objednávek nedělá automat, ale objdnávky jsou potvrzovány ručně. Objednávky by tedy měla být potvrzena nejpozději dopoledne následující pracovní den nebo ihned poté, co nám dá zprávu dodavatel, jelikož se pravděpodobně může jednat o komplikaci s dodáním.

2) Nastal problém v procesu objednávání. Objednávka pravděpodobně nebyla z nějakého důvodu dokončena a ani není v systému. V tom případě ani není co potvrzovat. V takovém případě prosíme o zaslání dotazu mailem - vše prověříme a dáme dopořádku tak, aby vaše objednávka mohla být v co nejkratší době vyřízena.

3) Problém nastal ve vaší poště. Potvrzení objednávky mohlo být odstraněno vaším SPAM filtrem přímo na serveru - stává se zejména pokud používáte email v práci a různých institucích, kde se dbá na důkladné filtrování příchozí pošty. Můžete mít plnou emailovou schránku - toto je nejčastější problém.

V případě problémů a nejasností nás kontaktujte.

Aktualizováno Neděle, 29 Červenec 2012 10:36
 

Komentáře  

 
0 #1 ObjednávkaLadislav Havelka 2011-08-26 17:23
--
Citovat
 

Přidat komentář


Bezpečnostní kód
Obnovit